Monday, December 25, 2006

Craciun Ken

In viata mea nu am facut atatea cadouri de Craciun dar nici nu am primit atatea. Momentul suprizelor a fost cel mai fain pentru ca toti stiam cate ceva despre cadoul surpiza pentru cate cineva dar acea persoana nu avea nici cea mai vaga idee ce i se coace.

Din prima zi cand am ajuns am vazut chitara pe care urma sa o primeasca Paul: Gibson Custom Shop - Hall of fame (~ 3000$). Raluca urma sa primeasca un ceas cu diamante, sotia lui Ken o inima cu dianamnte de nu mai stiu cate diamante, iar eu un IPod de 30GB. Cred ca au fost zeci de pachete sub brad ca ne-a luat cam 3 ore sa le despachetam. Pana si Mikey (catelul) a a primit ceva.

Mosu s-a gandit ca mi-ar prinde bine o perna gigant pe care am botezat-o Brigite si cu care m-am si certat si dormim in camere separate. Now she's giving me the silent treatment.

Paul a fost printre ultimii care si-a primit cadoul dar care a beneficiat de un scenariu special: a primit o cutie mare in care era doar tocul chitarei iar inauntru era o machetuta din lemn. In timp ce Paul desfacea cutia Raluca a mers in camera unde era ascunsa chitara reala si i-a adus-o.

Ultimele poze sunt cu tabloul pe care i l-am facut eu lui Ken. Cred ca i-a placut....





































No comments: